CONTA CONTES EL DIA DE SANT JORDI

Avui dimarts dia 23 d’abril de 2024 i en honor a la diada de Sant Jordi, l’alumnat de la Comunitat dels Mitjans ha pogut gaudir d’un conta contes organitzat per la majoria dels docents implicats en aquesta comunitat. En total hi han hagut 8 propostes de conta contes, els quals cadascun d’ells ha volgut plasmar un missatge molt rellevant i important a la vegada.

D’entrada, l’alumnat s’ha reunit al vestíbul de l’escola. Allí ha descobert el funcionament de l’activitat i seguidament, ha escollit el conte a escoltar sota els seus interessos personals i lectors. Posteriorment, amb el/la referent s’han desplaçat a l’espai en el qual es narrava el conte. Un cop allí l’han escoltat i en finalitzar l’escolta d’aquest han emplenat un full de treball d’acord amb el conte. Aquest procés s’ha repetit 2 cops amb l’objectiu d’escoltar i gaudir de diferents propostes lectores durant part del matí del dia de Sant Jordi.

Amb aquesta activitat hem potenciat la importància dels llibres, del gust per la lectura, de l’escolta activa, de la tradició i de la festa en si.

A continuació, un vídeo d’aquesta activitat.