Concurs Seguridad vial

Enguany ens hem presentat a los Premios Nacionales de Cortometrajes de Seguridad Vial que organitza el RACE. Els alumnes de 1CS han gravat un curt d’un minut que representa una situació viscuda a l’escola no fa pas massa, quan es va generar un petit conflicte amb l’ús dels patinets o scooters, la qual cosa va suposar haver-ne de parlar i prendre decisions entre tots. Ens ha servit com a base per fer el vídeo.

Si us agrada ens aniria bé que el votéssiu, ja que guanya el més votat (per cert, deixa fer-ho més d’un cop). Hi ha de temps fins el 21 de maig a les 17h per votar.

Li costa una mica de carregar, no perdeu la paciència. Gràcies.

UN PROBLEMA DE PATINETES