Concurs Cartells Fira Parc 2018

Els alumnes de tota l’escola han participat en l’elaboració d’un cartell per promocionar Fira Parc 2018.

Així com el concurs de postals és en format digital, aquest cartell de Fira Parc el fan dibuixant i pintant a mà.

Després de la deliberació corresponent per classes (escollien 3 per cada classe) i sumant els vots dels i les mestres els tres guanyadors (un per cada cicle) són:

Cicle Inicial: Claudia VJ

Cicle Mitjà: Anaïs MP

Cicle Superior: Marc GM

Enhorabona a tots pels vostres dibuixos i als guanyadors. Els cartells es repartiran pels comerços de la nostra població. Us animem a buscar-los!