Comiat de l’alumnat de sisè

Benvolgudes famílies,

El passat dimecres 22 de juny les famílies de sisè van agraïr la tasca al llarg dels tres anys del tutor Miquel Segura i els docents Ferran Albiac i Júlia Muñoz.

Al hall de l’escola les famílies van preparar un vídeo resum de la trajectòria de l’alumnat pel nostre centre i van obsequiar amb un regal als tres docents de l’escola. A continuació es prepararen unes samarretes commemoratives i els birrets per celebrar la seva graduació.

Tremendos i tremendes, sereu Clorets i Cloretes per sempre!

Ja sabeu que teniu les portes obertes per qualsevol cosa!

A la Castanyada ens retrobem i recordeu vells temps amb el ball d’entrada de gitanes!

Fins sempre!

Fotomuntatge de Jaume Tarragó