Comencem donant-nos la BENVINGUDA en clau SNOEZELEN

Ens agrada començar el curs donant-nos la BENVINGUDA!  Per aquest motiu hem preparat des de la Comissió de Convivència una activitat que dona la veu a la canalla  per escoltar les seves aportacions al voltant dels seus estius, experiències i vivències acumulades durant aquests dies de vacances.

En aquesta ocasió ho hem fet en clau SNOEZELEN, ja que volem conèixer el gust, l’olor, el tacte, l’olfacte, el moviment, el so o el record visual que millor resumiria aquests dies viscuts. Volem escoltar el nostre alumnat  i compartir tot allò que hem après, viscut i sentit aquests dies durant els quals de ben segur ens han ajudat a créixer a múltiples nivells. L’activitat la trobareu per escrit i amb pictogrames.

Esperem que aquest nou curs que ara començarem ens ompli els sentits de coses boniques i aprenentatges que ens facin millors alumnes i millors mestres però sobretot millors PERSONES.

Comissió de Convivència i Benestar