Com buscar llibres a les biblioteques amb Argus.

El dia 30 d’octubre,  vam anar a la biblioteca i  ens van fer una xerrada sobre com buscar llibres amb “Argus”. Primer vam veure una presentació on la bibliotecària Dolors ens explicava com funciona la web “Argus”. Després vam anar als ordinadors de la biblioteca i vam buscar els llibres per una exposició de personatges que estem fent com per exemple Snoopy, Astèrix i Obèlix, Moby Dick, Blancaneus, Peter Pan, etc… Ens va explicar com es distribueixen els llibres a la biblioteca; hi ha la secció infantil, la secció d’adults, la secció de còmics i la d’audiovisuals. Un cop trobats tots els llibres, còmic i DVDs  els vam agafar en préstec i ens els vam emportar a l’escola.

Va ser una visita molt interessant i que creiem que en un futur ens pot ser molt útil.

Alumnes de 2CS