Certamen de Lectura en Veu Alta de 2n

Durant aquest segon trimestre l’alumnat de 2n ha fet un treball més detallat respecte a la lectura en veu alta. Per aconseguir-ho han treballat: entonació, vocalització, expressivitat, tranquil·litat i postura mitjançant la lectura del llibre titulat “Menta & Bombolla UNA BRUIXETA IMPACIENT”.

El dia 21 s’ha dut a terme el certamen intern on han assistit principalment els alumnes de 1r, però també els de 1r que han sigut convidats. Cada un dels finalistes ha llegit un petit fragment seleccionat a l’atzar del llibre en qüestió. Posteriorment, el jurat format per 5 docents ha valorat la seva actuació.

Finalment, s’han conegut els guanyadors que han estat:

2n A: Emma Fernàndez

2n B: Macià Garciapons