CELEBREM EL 8 DE MARÇ A L’ESCOLA

Com ve sent habitual a la nostra escola des de la Comissió de Convivència s’impulsen activitats de sensibilització vers valors per una millor convivència, on la discriminació per raó de gènere no hi tingui cabuda i en canvi sí que hi sigui ben present la igualtat d’oportunitats.

En aquesta ocasió hem convidat a la reflexió a la nostra canalla tot fent-los ruminar sobre els colors a partir de la pregunta “hi ha colors de nens i colors de nenes?, els hem apropat un pessic d’història sobre l’origen del 8-M, els hem convidat a parlar amb naturalitat sobre la regla (o menstruació) i alhora els hem proposat un treball artístic (de la mà de la nostra mestra de música Júlia Muñoz) al voltant de la cançó “Una sola voz” de Macaco. Espurnes de sensibilització que cada cop ensapropen a un món un xic més humà.

Podeu consultar el document que hem preparat per treballar a l’aula:

DIA INTENACIONAL DE LA DONA 8 M

Raquel Sánchez Segarra