#CartesPelsAvis

Des de la Comissió de Convivència de la nostra escola de Primària s’ha impulsat la iniciativa “CartesPelsAvis” promoguda per la mestra Raquel Sánchez Segarra en col·laboració amb la Residència “Les Escoles” i tot el seu equip.

La seva finalitat és donar ànims i omplir d’optimisme els nostres avis i/o residents; tot fent que la nostra canalla es senti útil i els/les ajudem a gestionar les seves emocions fet un bon exercici d’empatia i valors comunitaris.

Les aportacions han estat cartes, poemes, dibuixos, etc adreçats als als avis; però alhora també als treballadors/es que es dediquen a la seva cura, tot donant-los les gràcies.

A la iniciativa s’hi han volgut sumar familiars i alumnes de l’Institut de Flix, alhora que hi ha hagut d’altres centres que n’han mostrat interès per aplicar-ho també a la seva zona.