Carnaval 2021

Benvolgudes famílies, tot respectant les mesures de prevenció i els protocols de seguretat, hem celebrat el tradicional Carnaval a l’escola mirant cap al cel i creuant els dits perquè no ens plogués gaire.

Aquesta vegada els mateixos alumnes han elaborat una màscara de carnaval amb algun detallet que ha escollit cada classe relacionat amb algun projecte, activitat… o perquè els hi agrada!

Hem tingut els personatges del conte dels Músics de Bremen, científics com Marie Curie i Einstein, veterinaris, egipcis, pirates, bruixes i bruixots, mussols, emojis del classdojo, conillets, superherois, ossos panda i com no el Consell dels Bulls de sisé.

A més, l’alumnat de sisé ens ha ofert una espectacular batucada gràcies als mestres Júlia i Oriol. Un agraïment especial al grup dels Mussols socarrats de la Palma d’Ebre i al Kilian en particular, per deixar-nos els instruments necessaris per fer possible la batucada.

Els grups-classe han anat sortint per torns i han desfilat amb la música escollida a l’aula travessant tota la pista. Primer han desfilat els grups de la comunitat de mitjans i grans, mentre la comunitat dels petits ho veien en streaming a classe. Arribat el punt àlgid de la tarda amb el magnífic pregó de la Reina Carnestoltes i la seva ajudant, tothom estava atent a les seves paraules.

Després la comunitat dels petits han fet la seva desfilada amb la música escollida acabada just a temps quan ha començat a ploure!

Un Carnaval atípic al no poder realitzar la rua pels carrers del poble fins la Pista de la Unió Social però viscuda i treballada a classe com no podia ser d’una altra manera.

Us deixem amb un recull de fotos i vídeo de la jornada.

Visca Carnestoltes!