Candidatures a les eleccions del Consell Escolar

Benvolgudes famílies, com bé sabeu per un article anterior a la web, missatge a l’eBando del centre i per la cartelleria penjada als accessos i interior de l’escola, el proper dimecres 28 de novembre esteu convocats per realitzar la votació per tal de renovar un membre del Consell Escolar del sector mares i pares.

En el nostre cas cada dos anys renovem membres (2 + 1), ja que l’altre membre del sector mares i pares es nombra per delegació (presidència de l’AMPA) i enguany acaba després de quatre anys de col·laboració al Consell Escolar: Òscar Gonzàlez Cortina.

És molt important el vostre vot degut a què el Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació d’un centre amb representació de tota comunitat educativa.

Les candidatures presentades (per ordre alfabètic) són tres:

• Gemma Abelló Treig: mare d’Abril de P3.
  • Marta Gàzquez Sugrañes: mare d’Ingrid de primer i de Berta de tercer.
  • Anaïs Grande Cuello: mare d’Oriol de P5 i de Biel de segon.

Per tant, resteu convocats pel proper DIMECRES 28 DE NOVEMBRE a l’Escola en horari: de 16:00 a 19:00 hores.