Avui la Comunitat de Petits hem rebut una missió molt important!

I ja van tres anys que els petits tronquets s’escapen i s’amaguen per l’escola per a que els nostres infants de la Comunitat de Petits i Petites els busquin amb tota la il·lusió del món.

Aquesta tarda ens han trucat a la porta, i no era més ni menys que una carta de la mama tronc de l’escola! Ens explicava que els petits s’havien tornat a amagar, ja que els hi encanta amagar-se esperant a que els trobin a consciència, mirant bé el seu nasset per a que cada classe agafi el que és el seu.

Us deixem un vídeo on es recopilen tots els moments i les reaccions dels nostres petits i petites, ha estat fascinant sentir la màgia pels passadissos de la nostra escola.