ÀLEX ROCA ENS VISITA

Ahir, dijous 25 de maig de 2023 vam tenir la sort de rebre un dels ambaixadors de la Fundació Barça: l’Àlex Roca, acompanyat de la Mari Carme Maza. Des de fa uns anys que la nostra escola treballa el Programa de Prevenció del bullying a les escoles “Cap nen/a fora de joc”.

Sabeu que des de la nostra escola cada dia intentem treballar els VALORS positius que ens ajuden a VIURE i CONVIURE millor. Per això no podíem deixar escapar l’oportunitat d’escoltar un dels seus ambaixadors més inspiradors del Programa.

Va ser un dia ple d’emocions, ja que després d’uns dies de treballar diferents activitats per conèixer l’Àlex el podíem tenir a prop. I aquest entusiasme es va notar durant tota la xerrada però en especial amb l’emocionant  rebuda que li va dedicar la nostra canalla amb els cartells plens de reflexions i missatges de superació inspirats en la seva bonica història. Missatges, cartells, que l’Àlex i la Mari Carme van prendre per poder llegir amb atenció. FELICITATS canalla per la bona feina!

Des de l’escola volem donar les GRÀCIES a l’Àlex i la Mari Carme, a la Unió Social per cedir-nos les seves instal·lacions i a totes les institucions, entitats i associacions locals que ahir, en clau “Educació 360”, ens vàreu fet costat.

Vam poder viure un dia màgic que de ben segur tots/es els que ahir hi érem guardarem com un tresor a la nostra memòria; però que, a més, ens ajuda a ser una mica millors persones.

Entusiasme, vitalitat, empoderament, inspiració, superació,… VALORS en estat pur. Gràcies per regalar-nos moments com aquest Fundació del Futbol Club Barcelona! Seguirem fent camí cap una societat més humana i capacitadora on les CAPACITATS eclipsin les discapacitats que tots tenim en certs aspectes de la nostra vida i les OPORTUNITATS guanyin els LÍMITS.