Activitats del Correllengua a Flix

Benvolgudes famílies!

Aquesta setmana ja podeu visitar l’exposició El món de Josep Carner dins les activitats programades pel Correllengua 2020. L’exposició restarà oberta de 8h a 14h al mercat municipal.

Es tracta d’un homenatge a l’obra de Josep Carner a partir de dibuixos i escrits realitzats per l’alumnat de l’Institut i de la nostra escola. La resta d’activitats relacionades amb el Correllengua han quedat posposades arran les restriccions per la COVID19.

Us deixem amb el cartell de l’exposició i amb unes fotografies de l’exposició que us animem a visitar al mercat municipal.