Activitats Correllengua 2018

Benvolgudes famílies,

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Flix organitza pel proper dimarts 9 d’octubre diversos actes per celebrar el Correllengua 2018. Uns dels actes que l’alumnat de l’Escola participarà, i amb la voluntat per part de la regidoria de que la cultura arribi a com més nens i nenes millor, ens conviden  a l’espectacle Môesia a càrrec de Mo-clown.cia. A Môesia la pallassa Mô comparteix amb grans i petits l’aventura incansable d’atrapar la poesia, de trobar la seva pròpia, d’elevar-la al més alt i volar.

Per aquest motiu el dimarts 9 d’octubre els alumnes d’educació infantil i primària hauran de venir a les 15:00 h al cinema de La Unió Social i recollir-los a les 16:30 h al mateix lloc. Als alumnes que dinen al menjador de l’escola els baixarem amb el bus de l’Ajuntament acompanyats per les monitores del menjador i un membre de l’equip directiu.

A continuació ens trobarem a Ca Don Ventura, a les 18.45 h, amb la xerrada “Una tarda amb Najat El Hachmi”. També es llegirà el manifest del Correllengua 2018 per part d’alumnes de l’IES Flix i es podrà visitar l’exposició Tradicions de casa meua, on els alumnes de cicle superior han participat.