Acte reconeixement Jocs Florals, Lectura Veu Alta i Concursos

Benvolgudes famílies,

Aquesta tarda hem celebrat l’acte de reconeixement per l’alumnat que ha treballat de valent en els diferents certàmens que s’organitzen al Departament d’Educació: Jocs Florals Escolars, Certamen de Lectura en Veu Alta o els propis: Concurs Postals de Nadal i Concurs de Diplomes de Sant Jordi.

Un acte emotiu on s’ha reconegut l’esforç i dedicació dels treballs presentats en les diferents categories que ha tingut un tancament de luxe amb l’alumnat de segon assajant per la cantata La Clika que properament realitzarà el concert final al Teatre Fortuny de Reus.

Gràcies a l’AFA pels detalls.