A 3r ENS VISITA PEP BARBERO.

Com sabeu, a 3r ens estem informant sobre el sector primari per millorar la situació que aquest viu. Ja us vam explicar que per poder respondre a la pregunta essencial del nostre projecte: “Com podem ajudar als pagesos i ramaders per tenir un futur millor?” vam decidir que entrevistaríem a gent propera que hi treballi.

Per això, la setmana passada ja vam començar les entrevistes a gent vinculada a aquest sector. Després de la visita de la Noemí Poquet, avui hem rebut a Pep Barbero, un pagès flixanco a qui molts coneixíem ja que és germà del batlle de Flix, fill de l’antiga senyoreta de l’escola, i padrí del nostre company Aram.

Ell ens ha explicat moltes i moltes coses sobre la seva feina: el seu dia a dia a les finques que té, la diversitat de conreus que cultiva, la gent que l’ajuda, com ho gestiona tot, com rega, a qui ven els seus productes… També ens ha donat la seva opinió sobre algunes qüestions.

Moltes gràcies per les explicacions i les teves respostes Pep! Esperem que tinguem pagesia per molts anys i que continuïs amb aquesta feina que tant t’agrada!

Alumnat de 3r