5è PER L’HOLOCAUST

L’alumnat de 5è i les seves famílies omplen de gom a gom Ca Don Ventura durant l’exposició del projecte sobre l’Holocaust.

Un acte on a banda d’explicar com s’ha treballat a l’aula aquest tràgic esdeveniment, també hem commemorat les víctimes que ho van patir.

Moltes gràcies a tots els assistents per fer-ho possible i a l’alumnat per la qualitat del seu projecte d’aula.

Aquests dies floriran els crocus grocs plantats al mes d’octubre per homenatjar les víctimes de l’Holocaust, en especial als nens i nenes.