2a Fase Programa Lideratge per a l’Aprenentatge

Benvolgudes famílies,

Els dies 10, 11 i 12 de març es va desenvolupar la segona fase de la formació sobre Lideratge per a l’Aprenentatge que realitzem conjuntament amb 50 centres de l’estat dins el programa d’EduCaixa. En aquesta ocasió la formació s’ha realitzat a les instal·lacions del CaixaForum de Sevilla i hem seguit amb el mateix grup de treball amb centres d’Andalusia, Madrid i País Basc. Els nostres facilitadors són Katherine Sarah O’Saughnessy de la Universitat de Londres i Aitor Pagaldai, director de Lauaxeta Ikastola.

Aquests dies de formació hem treballat sobre el seguiment i l’avaluació de l’impacte que volem aconseguir mitjançant la pedagogia basada en evidències. Hem treballat sobre diferents eines per mantenir diàlegs transformadors dins de l’escola mitjançant les teories de l’acció i com liderar el desenvolupament professional docent, realitzant una planificació de la implementació i les millores que volem aconseguir al nostre centre.

El proper pas serà el 20 d’abril amb la trobada del Grup d’Aprenentatge format pels centres Escola Torroja i Miret de Vila-seca, la ZER Mestral i l’Escola de Flix amb el nostre facilitador Xavier López, director de l’Escola Octavio Paz de Barcelona.

#canal de reporters.