20è aniversari remodelació de l’Escola

Benvolgudes famílies,

El dia 22 d’octubre de l’any 2003 es celebrava la inauguració de les obres que van remodelar gairebé completament els edificis de les escoles “de dalt” i deixaven sense ús els edificis que fins ara havíem fet servir a les escoles “de baix”. A partir d’aquell curs es van concentrar totes les classes a les actuals instal·lacions.

Aquell dia un seguit d’autoritats van inaugurar les obres amb la Consellera d’Educació del moment Carme Laura Gil, el batlle Pere Muñoz, el director de l’escola Òscar Bosch i un seguit de representants de l’administració local, dels serveis territorials i de les associacions municipals.

Per celebrar aquesta data assenyalada, us animem a visualitzar aquest vídeo on es mostren diferents fotografies de l’abans i el després d’una efemèride que va canviar per complet la distribució de les classes i de les etapes educatives.

Aprofitem l’avinentesa per convidar-vos a visitar l’exposició de l’Associació La Cana sobre els primers mestres i records de la inauguració de les escoles de “baix” a Ca Don Ventura.