Ajuts menjador escolar 2018-19

Els comuniquem que han estat publicades per part del Consell Comarcal les bases per a la convocatòria pública de subvencions per a la concessió d’ajuts econòmics de menjador curs 2018-2019.

Aquests ajuts són incompatibles amb qualsevol altre ajut d’un organisme públic o privat.

Els interessats poden passar a recollir les sol·licituds per l’escola Enric Grau Fontseré, l’Escola Bressol Pam i Toc o bé descarregar-les de la pàgina  web http://www.riberaebre.org/serveis/ajuts-i-subvencions/

Termini de presentació de sol·licituds al centre: fins el 21 de maig de 2018 al matí.

Les sol·licituds s’han de presentar a la secretaria de l’escola preferiblement els dilluns i els dimecres.

Per a l’alumnat que cursarà estudis de P3 el curs 2018-19 el termini finalitza el 5 de setembre.

La documentació imprescindible a presentar juntament amb la sol·licitud és la següent:

1. Fotocòpia DNI/NIE del pare/mare, tutor/tutora de l’alumne i cada membre de la unitat de convivència.
  2. Fotocòpia del primer full de la llibreta d’estalvis on consti el número de compte corrent, i en el cas d’avançament de l’ajut per l’AMPA o altra entitat, cal aportar, també la fotocòpia del NIF/CIF.
  3. Acreditant del nucli de convivència a data 31/12/2017 de la unitat familiar.
  4. En els casos que algun dels membres de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés corresponent a rendiments no contributius, caldrà aportar la següent documentació, en funció de la font o fonts d’ingressos:
    • Original i fotocòpia de l’informe de vida laboral actualitzat, emès per la Seguretat Social.
    • Les persones en situació d’atur: certificat actualitzat de l’Oficina de Treball de la Generalitat, en què consti si es percep la prestació d’atur i la seva quantia.
    • Les persones que percebin la Renda Mínima d’Inserció: certificat acreditatiu actualitzat.