JUDO a l’escola P1

Els nens i nenes de P1 han participat en una sessió de jocs d’iniciació al judo, una activitat pensada perquè els més petits s’apropin a aquest esport d’una manera lúdica i divertida.

A través de jocs de moviment, equilibris i desplaçaments, l’alumnat ha experimentat amb el seu propi cos, aprenent a moure’s, a respectar els companys i companyes i a seguir indicacions senzilles. Tot plegat s’ha fet en un ambient segur, de confiança i adaptat a les seves necessitats.

Aquests jocs ajuden a desenvolupar la coordinació, l’equilibri i la consciència corporal, alhora que fomenten valors com el respecte, la cooperació i el joc compartit. Els infants han gaudit molt de l’activitat, participant amb entusiasme i curiositat.

Ha estat una experiència molt positiva que contribueix al seu desenvolupament motriu i personal dins l’àrea d’educació física.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut