Famílies,
Els nens i nenes de P6 ja sabem que anirem de colònies al Delta de l’Ebre, en concret al municipi de Deltebre. Encara no ens han revelat les tutores quines activitats realitzarem ni com gestionarem les habitacions, però sí que us podem dir que ja hem iniciat el projecte del Delta de l’Ebre.
Per ara, hem fet una pluja d’idees del què sabem i ens n’hem adonat que coneixem gairebé res d’allà! Ni la gastronomia, ni la fauna i la flora invasora o fins hi tot, n’hi ha alguns de nosaltres que no sabem ni on para en el mapa de Catalunya! Això vol dir, que farem un gran aprenentatge aquests dies per anat ben preparats cap allà, i un cop arribats, serà el moment de posar-ho en pràctica i aplicar tot allò que anem estudiant.
Aquests dies també hem començat un petit treball d’investigació, en parelles, per anar descobrint tot allò que desconeixíem, i a més, estem analitzant d’on neix i perquè s’ha format el Delta, del riu Ebre.
Estem ben concentrats. Entreu a veure com treballem!

