LES PORTES DEL MÓN (Cantània 22-23)

La Sara és una nena cega de set anys que viu amb el seu pare en un petit apartament situat a la primera planta d’un gran bloc de pisos que es troba a les afores d’una gran ciutat. El somni de la Sara és fer la volta al món, com el seu heroi, Phileas Fogg, el protagonista de La volta al món en 80 dies, de Jules Verne, el llibre que el seu pare li llegeix cada nit.

Així comença LES PORTES DEL MÓN, la cantata que aquest curs han interpretat l’alumnat de cinquè de la Flama juntament amb altres escoles de la comarca acompanyats per 9 musics professionals a la sala gran del teatre Kursaal.

Des de l’escola estem molt contents/es del resultat final del projecte però sobretot del procés d’aquests últims 5 mesos de treball a l’aula.

Un aplaudiment per tots/es vosaltres que ho heu fet possible un any més!

Esperem que us hagi agradat tant a l’alumnat com a les famílies.

On les paraules queden fora, la música comença. Heinrich Heine