ACTIVITATS DE TARDOR

Aquests darrers dies a cinquè hem estat fent diverses activitats relacionades amb la tardor. D’entre totes les que hem realitzat us volem destacar les que fan referència a la guia de bolets i als panellets.

Cada alumne ha rebut una guia de bolets on només hi havia les imatges i havia d’identificar quin bolet era mitjançant una guia especialitzada. D’aquesta manera hem conegut quins són els bolets més típics dels nostres boscos, quan acostumen a sortir, quins són comestibles i quins perillosos… Segur que la guia ens va molt bé per a la sortida de la Castanyada!

Aprofitant que demà celebrem la festa de la Castanyada, aquest matí hem fet panellets! Quan hem tingut la massa ben barrejada (patata, ametlla i sucre) hem fet dos panellets cadascú. Hem pogut escollir entre fer-los de coco, xocolata, ametlla o bé codonyat. Fan molt bona pinta i ja tenim ganes de tastar-los!

Bona Castanyada, famílies!