SETMANA CULTURAL – DIVENDRES

Divendres, CINQUÈ i últim dia de la SETMANA CULTURAL d’aquest curs. Ha sigut una setmana molt intensa com heu pogut veure, però ens ho hem passat d’allò més bé!

El dia d’avui ha sigut especial, diferent, emocionant!

Primer de tot ens han vingut a fer un taller anomenat: TRUCS DE CINEMA!, on hem pogut veure i descobrir els primers efectes especials que es feien al cinema. Com ja sabeu, la història dels efectes especials va molt lligada a la història del cinema, ja que des dels seus inicis s’experimenta amb la possibilitat del llenguatge cinematogràfic per a crear “il·lusions òptiques”. Amb el taller hem pogut practicar alguns trucs del cinema amb una càmera, molta imaginació i molta creativitat. Ens ho hem passat molt bé!

Després, hem jugat tot el grup al JOC DE LES PEL·LÍCULES on hem continuat treballant la imaginació i la creativitat.

Quan ha estat hora de dinar hem baixat al pati amb la resta de companys i companyes de l’escola i hem fet un DINAR POPULAR.

A continuació i, per passar una tarda molt divertida, hem mogut tot el nostre sistema LOCOMOTOR amb el JORDI CALLAU que ens ha portat la festa dins l’escola!

Ha sigut un dia mooooolt intens!

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí: