SETMANA CULTURAL – DIMARTS

Dimarts, SEGON dia de la SETMANA CULTURAL. Avui, hem sortit de l’escola amb els nostres companys i companyes de cicle. Després d’una estona caminant hem arribat al centre de Manresa on hem pogut esmorzar i recuperar energia per dur a terme l’activitat que els i les mestres tenien pensada.

Fins al dia d’avui, havíem passejat pel Passeig Pere III, però no ens havíem fixat que hi ha uns edificis ben especials: edificis que en altres èpoques han estat cinemes! L’Ajuntament de Manresa ha instal·lat unes plaques on hi ha informació de l’edifici.

En grups de 6, hem hagut d’anar a buscar 6 edificis i trobar la placa de metall per a poder contestar a unes preguntes que ens han plantejat. A més, també, hem tingut la possibilitat de buscar una persona que conegués els cinemes antics de Manresa i ens ha explicat alguna anècdota!

Ha sigut una activitat molt dinàmica on hem pogut descobrir molts indrets de Manresa que no coneixíem fins al moment i que, ben segur, ara ens mirarem amb altres ulls.

Posteriorment, hem dinat al Parc de Puigterrà de Dalt i passar una estona més lúdica abans de retornar a l’escola amb autobús.

Podeu consultar les fotografies: