PLA DE TREBALL 8: SEGUIM TREBALLANT

Hola nens i nenes!

Segur que aquests dies teniu un munt de coses per fer i per explicar. Ja venen dies de bon temps, de gaudir del sol i de l’aire lliure. Tot i que les mestres us enyorem perquè us trobem a faltar, us proposem algunes activitats perquè aneu fent tranquil.lament a casa.

Us hi animeu?

PROPOSTA 1: PASSATEMPS

Aquí teniu un seguit de passatemps varis perquè gaudiu d’una bona estona entretinguts. Esperem que pugueu resoldre tots els enigmes! Som-hi! Cliqueu sobre PASSATEMPS per accedir a l’enllaç.

PROPOSTA 2: LENGUA CASTELLANA

Esta semana os proponemos dos actividades de Castellano:

1.- ¿Conocéis el juego de Pasapalabra? Pues aquí tenemos uno para vosotros/as. Para

participar solo tenéis que seguir estas instrucciones:

Tenéis todo el tiempo que necesitéis y si no os sale, siempre podéis “saltar” la palabra y la respondéis en la segunda vuelta. Cuando acabáis  el Rosco, os pedirá el nombre para poder poneros en el ránquing y que podáis ver vuestra posición.

PROPOSTA 3: A continuació trobaràs un mapa. Observa atentament i contesta les preguntes.

– Quin territori es representa al mapa?

– Si sabem que els números pertanyen a la temperatura (graus centígrads), a quina estació de l’any pertany el mapa?

– Només observant aquest mapa, podem saber si plourà?

1. Llegeix les següents afirmacions i digues si son certes (C) o falses (F).
  • Observant aquest mapa puc saber la temperatura exacta que farà al Vendrell durant tot el dia.
  • Les temperatures més baixes corresponen a zones de costa o muntanya.
  • Les temperatures més altes corresponen a zones de costa o muntanya.
  • Aquestes temperatures corresponen a un divendres d’hivern.
  1. Explica el significat de les següents paraules:

– Clima

– Precipitacions

– Temperatura

– Humitat

– Boira

PROPOSTA 4 ELS SENTITS  I EL COS HUMÀ (Kahoot)

Us proposem fer una ullada al Kahoot del Cos Humà i els sentits. Entreu a l’enllaç següent:

Després, cliqueu si preferiu jugar amb el mode Clàssic (rectangle de color verd) o el mode Equip (rectangle de color blau).

Seguidament, enteu a l’adreça https://kahoot.it/ i introduiu el codi que us ha sortit per poder jugar amb el vostre dispositiu (mòbil/ordinador/tauleta).

Molta sort amb la partida del cos humà i els sentits!!!

PROPOSTA DE TREBALL 5 MANTÍCORA

Aquí teniu una Comprensió de text: Mantícora. Responeu les preguntes un cop acabeu la lectura. Cliqueu al següent link per accedir-hi:  CL0312 El Mantícora

Molts petons de colors per a tots i totes!!!!!

Ja sabeu que ens els podeu anar enviat a les següents adreces electròniques:

conxita@escolaflama.cat (alumnes de 3r A)

victoria@escolaflama.cat (alumnes de 3r B)

esterp@escolaflama.cat (alumnes de 4t A repte 1, repte 2, repte 3)

helena@escolaflama.cat (alumnes de 4t A repte 4 i repte 5)

rosaaligue@escolaflama.cat (alumnes de 4t B)