DECORACIÓ DEL VESTÍBUL

Famílies!

Crec que està arribant el Nadal i amb elles les vacances… Aquests dies a l’escola ja hem canviat la decoració del vestíbul. Cada cicle hem aportat quelcom en aquesta decoració. En el nostre cas, hem hagut de pintar les lletres HIVERN i decorar-les. Ens han quedat molt bé!

També, hem escrit una paraula / desig en una bola de Nadal que trobareu al vestíbul penjada. En el cas de 6è A la paraula escollida és FAMÍLIA i la classe de 6è B vàrem escollir IGUALTAT.

Quan ens vingui a visitar el Patge Reial li explicarem el motiu pel qual hem escollit aquesta paraula i no una altra….

Se’ns oblidava! Ja tenim el Poema de Nadal per estudiar! De ben segur que ens l’aprendrem i us el podrem recitar el dia de Nadal.