Sortida Lotus Blau

El passat divendres 27 de maig l’alumnat de sisè vam fer una sortida per clausurar el Projecte Lotus. Com ja bé sabeu, aquest projecte es fa a l’escola des de ben petits amb l’objectiu principal que cada alumne s’autoconegui, prengui consciència de les seves emocions i les gestioni de la millor manera possible.

La sortida que tancava el projecte va començar a l’Oller del Mas amb una petita introducció i la primera activitat de Lotus. Un cop finalitzada vam poder esmorzar i agafar forces per la caminada posterior que ens esperava. Vam anar fins a la Torre Santa Caterina tot recorrent l’antic Camí Ignasià que suposadament va fer Sant Ignasi de Loiola fa 500 anys. Des de l’esplanada dela Torre vam gaudir de les impressionants vistes de la ciutat que es divisen i es va aprofitar per explicar qui va ser Sant Ignasi. L’últim tram va ser el que ens va portar fins als jardins de la Cova. Entremig vam fer parada al Pont Vell i vam deixar anar a l’aigua un element natural que ens recordés a alguna cosa nostra que no ens acaba d’agradar. Quan vam arribar a la Cova vam fer la segona activitat de Lotus i vam dinar aprofitant les ombres. Després de l’estona d’esbarjo vam fer la tercera activitat i així es va acabar un divendres molt complet.

En el següent enllaç podreu veure les imatges d’aquell dia.