Scottish dancing and songs!!!!

Una gran majoria d’alumnes recomanarien el taller Scottish dancing and songs dirigit pel David Vivancos, un escocès que aquest dimarts 19 d’abril ens ha fet ballar, contar, escoltar, cantar, riure, concentrar-nos, situar-nos a l’espai, interactuar amb el grup…, tot, en anglès!!!

En David ha arribat a la Flama amb el vestit típic escocès (Kilt, Sporran…) amb el sac de gemecs (Bagpipe), una guitarra i 2 culleres per fer-nos ballar i cantar música tradicional escocesa (Ceilidh Dance).

Ara ja sabem més coses sobre aquest país amb tanta història.

Ens ho hem passat molt bé cantant i ballant aquesta  música tradicional tan animada!!

Gràcies, David i bon viatge de tornada cap a Escòcia!!

Vector Gaitero Escocés. Ilustración De Dibujos Animados Colorido Estilo Plano. Ilustraciones Svg, Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image 82284458.