Colònies al Delta de l’Ebre

Les nenes i els nens de sisè vam poder gaudir de 3 dies increïbles! Sol, platja, bon temps, diversió i aprenentatge. Va ser una forma especial de tancar el projecte fet a l’aula sobre el Delta.

El primer dia vam parar a dinar a l’Ampolla, prop de l’alberg. Vam poder menjar a la sorra de la platja mentre buscàvem petxines de diferents mides i colors.

Un cop arribats a l’alberg, vam sortir direcció a la Llacuna de l’Encanyissada. Des de la seva casa de fusta vam poder observar aus amb els prismàtics i amb el telescopi! Després vam anar a veure els flamencs. I quina sort…  aquest any es calcula que hi havia uns 3.200 exemplars. Un espectacle!

Després de sopar va tocar diversió tot fent jocs de nit.

El dimarts al matí vam agafar les bicis. Setze quilòmetres per camins envoltats d’arrossars fins arribar a la platja. Ens vam poder banyar!

A la tarda va tocar visitar l’Ecomuseu. Un espai preparat per treballar i conèixer el Parc Natural del Delta i totes les seves particularitats. Vam aprendre moltes coses.

Després de sopar…. discoteca!

L’últim dia tocava recórrer els últims quilòmetres del Riu Ebre fins arribar a la seva desembocadura.

Han estat 3 dies genials!!!!!

Si voleu veure fotos cliqueu a la següent imatge: