Cinemes i teatres!

Avui, els alumnes i les alumnes de sisè, i també els de cinquè, hem anat caminant fins al centre de Manresa on hem esmorzat abans de començar l’activitat d’avui.

Tot i que moltes vegadeds hem passejat pel centre de Manresa, no ens havíem adonat que hi havia alguns edificis d’allò més especials, perquè anys enrere havien estat cinemes! A les seves façanes hi ha unes plaques que han instal·lat l’Ajuntament de la ciutat, i així hem pogut conèixer moltes coses d’aquests edificis!

L’activitat ens ha agradat molt, perquè hem pogut anar sols amb el nostre grup buscant les diferents informacions a les plaques i preguntant anècdotes sobre aquests cinemes a algunes persones que hi havia pel passeig.

Un cop acabada l’activitat, hem anat al parc del Puigterrà de Dalt per dinar i passar una estona de lleure abans d’agafar l’autobús de tornada a l’escola!

Aquí teniu algunes imatges!