SETMANA DE SANT JORDI

Els dies previs a Sant Jordi vam estar immersos en l’elaboració dels llibrets. Aquest any eren textos narratius inventats pels mateixos alumnes que estaven agrupats per parelles. A part de crear el text, van haver d’il·lustra-lo i decorar-lo.

El dia de Sant Jordi va ser ple d’activitats. Al matí vam assistir al certamen literari que es feia per primera vegada al pati de l’escola. De 6è van guanyar la Martina Palacio com a millor text narratiu, l’Arlet Domene per la millor poesia i la Cèlia Vilaseca i el Pere Rufas van aconseguir dos accèssits de poesia.

Després del pati i a la tarda, cada grup classe va muntar la gimcana literària: hi havia preparades un total de 16 activitats relacionades amb la llengua que es podien realitzar de manera autònoma i lliure. Podies troabr-te des d’una sopa de lletres, mots encreuats, ordenar la llegenda de Sant Jordi, anagrames, desxifrar un jeroglífic o crear un poema visual. Va tenir molt èxit i vam aprendre molts aspectes de llengua de manera lúdica.

El mateix dia de Sant Jordi i el dilluns següent vam fer una visita a les dues parades que hi havia muntades a l’escola: una de llibres nous per a cada classe i una altra amb els llibrets de Sant Jordi de tots els cursos que l’han creat.

Han estat dies intensos on els llibres, les lletres i la creació han ocupat moltes estones. Esperem que gaudiu de les fotos tan com nosaltres hem viscut aquests dies.