PREMI ATRAPALLIBRES i una mica de música!

Bon dia a tothom!

Ja m’han comunicat més coses del PREMI ATRAPALLIBRES:

• Aquest curs no farem votacions perquè els organitzadors tenen clar que no tots els nens i nenes han pogut acabar de llegir tots els llibres. Però en agraïment per la vostra participació us enviaran un diploma que ja us faré arribar més endavant.

M’han dit que a començament de juny rebrem més informació.

Recordeu els llibres que vam llegir:

5è

6è

Recordeu que algunes classes vam tenir temps de votar-los i tot i d’altres no!

Sé que alguns els teniu a l’Escola, però quan els pogueu recuperar m’agradaria que en féssiu una rellegida al menys dels que us van agradar més! Aprofiteu l’estiu!

Us faig una proposta per aquesta quinzena. No va de llibres, però en el fons sí!

Ja estic convençuda que tots esteu llegint una mica cada dia i que tothom té llibres per llegir a casa.

Seguidament us envio aquesta música que diuen que va molt bé per llegir i per ajudar a concentrar-se.

La idea és que la poseu baixeta al vostre costat mentre esteu llegint. Dura una mica menys de 30 minuts!

Podreu concentrar-vos i llegir 30 minuts seguits?

Ja direu!

Per si em voleu fer algun comentari  montsep@escolaflama.cat