PADRINS I FILLOLS

Un tret característic de la nostra escola és la relació de Padrins i Fillols.

A l’escola sempre s’ha fomentat la relació i la coneixença entre alumnes d’edats i cursos diferents, ja sigui fent intercanvis o diferents activitats que ho permetessin.

La relació de padrins i fillols uneix dos grans eixos, el curricular i el social, desenvolupant l’aprenentatge i alhora fent que el nostre alumnat ensenyi també a altres companys i companyes del centre.

Els apadrinaments duren 1 any; comencen a P-3 (fillols) amb 6è (padrins).

Aquesta és una activitat intercicles engrescadora, participativa, motivadora i significativa, que crea un vincle d’unió i cohesió molt important entre l’alumnat i els ajuda també en els seus aprenentatges.

Al llarg de tot el curs s’estableixen diferents sessions, degut aquest any de Covid-19 moltes de les activitats que es duent a terme s’han vist alterades i hem hagut de modificar-les.

Avui us presentem una activitat que han preparat els padrins pels fillols. Aquesta tarda han estat representat contes clàssics a les nenes i els nens de P-3, esperem que gaudiu de les fotografies igual que els alumnes de 6è han gaudit de poder representar aquests contes els seus fillols.