METODOLOGIES DE TREBALL A L’AULA

Al llarg d’aquest primer trimestre hem treballat amb diferents metodologies. En funció del tipus de tasca que fèiem i tenint en compte els objectius que volíem assolir ens hem adaptat a totes les situacions possibles. Així doncs, hem fet des de treball individual, per parelles o petit grup. Considerem que és molt important que entre iguals es puguin ajudar, d’aquesta manera veuen diverses estratègies per resoldre un problema, aprenen uns dels altres i comparteixen coneixements. 

En gran grup també ens ajudem molt. No només hi recorrem quan fem assemblees i ens escoltem tots i totes, ens va molt bé a les hores de càlcul per resoldre dubtes entre nosaltres i per compartir diverses maneres per solucionar reptes. També quan fem medi és un molt bon moment per compartir idees ja que tothom parteix dels seus coneixements previs i el seu bagatge personal.

Ens agrada treballar en grups i, posteriorment, fer exposicions orals. Creiem que és molt important saber exposar correctament una idea que coneixes bé perquè te l’has preparat. S’han de tenir en compte molts aspectes a l’hora de fer una bona presentació oral: el to de veu, l’entonació, la mirada, la gesticulació, la memòria… i la capacitat d’improvisació.

En aquest enllaç podreu veure diversos moments de treball a l’aula. El següent trimestre seguirem igual ja que les valoracions que fem són molt positives.