![]()
Desitjant que estigueu bé aquesta vegada us proposo un parell d’accions.
La primera i aprofitant que esteu inmersos en l’ambient literari perquè és la setmana de Sant Jordi, estarà dedicada a la lletra de les cançons.
La segona que us proposo és de ritme.
Som-hi!
Escolta la peça “CALGARY 88” del grup Antònia Font de l’àlbum Lamparetes (2011).
És una cançó-relat amb inici, nus i desenllaç. El lletrista del grup és en Joan Miquel Oliver (actualment canta en solitari).
a)
Busca/recorda alguna cançó-relat i/o poema musicat i anomena :
| el grup, el lletrista, l’àbum, l’estil musical i la temàtica de la cançó |
b)
Envia’m la teva proposta al meu mail i l’afegiré a la carpeta de “Treballs Compartits” que teniu al Drive de la classe. Així entre tots crearem una Playlist musicoliterària.![]()
2.
https://youtu.be/zEkJHzOIByM
Mira’t aquest vídeo on et proposen unes lectures rítmiques per picar damunt del tema The one that got away (Katy Perry). Pots fer-ho per parts, al començar no és necessari fer-ho tot de cop. Prova d’interpretar-ho amb percussió corporal tal com indica el vídeo. Recorda que pots baixar la velocitat del vídeo per facilitar la feina.
Compte amb les corxeres !!!!
En el vídeo veuràs 2 grups de 2 corxeres (o sigui 4 corxeres) en 1 pulsació (ERROR perquè 2 corxeres duren 1 pulsació). Quan ho toquis semblarà que piquis semicorxeres.
. Si tens dubtes, em pots enviar un mail i t’ho aclareixo però d’entrada és anar seguint el vídeo.
Quan ho dominis, pots canviar el timbre (sonoritat) de l’exercici i canviar la part del cos on percuteixes, també pots crear ritmes nous i/o substituir la frase rítmica per un gest/moviment tot creant una senzilla i personalitzada coreografia.
M’agradaria veure’t i sentir-te, per això et demano, que si et va bé m’enviis un vídeo amb el resultat del teu treball.
Et tornaré a fer una proposta musical d’aquí a 15 dies. Mentrestant…jo em quedo a casa 
Salut!!!
Esther Comas
estherc@escolaflama.cat

