HAN PASSAT ELS REIS!

Bon Any Nou, famílies!

Aquesta setmana hem tornat a l’escola amb les piles carregades després de les vacances de Nadal. Esperem que hagueu passat uns dies tranquils i plens de bons moments malgrat la situació excepcional que ens ha tocat viure.

El dilluns quan vam arribar vam tenir temps per explicar-nos quins moments han sigut els que més ens han agradat, com ho hem fet per trobar-nos amb la família, quins regals ens han agradat més… I també vam rebre els regals que els Reis Mags ens van deixar a cada aula. Són dos jocs de taula per classe que segur que ens faran passar bons moments. A part, els jocs de taula ens permeten treballar valors: companyerisme, cooperació, saber guanyar i perdre, esperar el teu torn… I també ens permeten trobar estratègies adequades per guanyar, fomentar l’anticipació, valorar les causes i conseqüències de les nostres accions, fer càlculs, estimacions, aprendre vocabulari… A més a més, la primera sessió de jocs que hem fet ha servit perquè siguin els propis alumnes qui llegeixin les instruccions i entenguin com s’hi juga.

A 6è A ens van portar els jocs Sushi Go i El Espía (que se perdió); a 6è B el Virus i Alto Voltaje; i a 6è C el Parauleja i el Jungle Speed.

A continuació teniu un enllaç on ens podeu veure jugant. Esperem que us agradin!