PLA DE TREBALL 1: DESPRÉS DE LES “VACANCES”, ENS HI TORNEM A POSAR!

Hola famílies!

Desitgem que tots estigueu bé i que us cuideu molt en aquests dies difícils. Tal com havíem quedat, avui ens tornem a posar en contacte amb vosaltres a través de la web.

El Departament d’Educació no ens ha donat informació nova encara sobre com serà el tercer trimestre, per tant, continuarem fent propostes i recomanacions com hem fet fins ara.

De cara als propers dies us volem proposar unes quantes activitats per mantenir el cervell entretingut i el temps més ocupat.

NOVA VERSIÓ DEL CERTAMEN LITERARI

L’equip de mestres hem pensat en una modalitat del Certamen Literari diferent a les que havíeu fet fins ara.

Us proposem:

1- Que trieu un dels textos que teniu acabats, és a dir, la descripció, la narració o el poema. Si ja el teniu escrit, molt millor, i sinó  encara hi sou a temps! Si el té la tutora, poseu-vos en contacte amb ella, perquè potser us el podrà fer arribar per correu electrònic.

2- Que el prepareu per llegir en veu alta.

3- Que demaneu als pares que us gravin en vídeo (important, en horitzontal).

4- Que els envieu al correu de la Carla “carla@escolaflama.cat” (si sou de 5è), i al correu de l’Isaac “isaac@escolaflama.cat” (si sou de 6è), perquè llavors ells els aniran posant en una carpeta i el dia de Sant Jordi es publicarà l’enllaç d’aquesta carpeta a la web.

Els podreu enviar des d’avui mateix fins dissabte dia 18 d’abril, inclòs.

Aquest curs degut a la situació que estem vivint, tots guanyareu!!!

QUINA ACTIVITAT US HA AGRADAT MÉS?

De tot el que heu estat fent aquests dies, penseu …. “què m’ha agradat més? En quina activitat m’ho he passat millor?”

1- En podeu fer una llista.

2- Penseu què voleu dir de cadascuna d’elles.

3- Trieu la que us vingui més de gust de compartir.

4- Organitzeu la informació  per tal que s’entengui bé quan l’expliqueu.

5- Escriviu el text al Drive.

6- Compartiu el text amb la vostra tutora o tutors al correu corresponent.

Ho podreu fer fins divendres dia 17 d’abril, inclòs.

LLEGEIX I COMPRÈN!

Llegiu el text i  contesteu les preguntes que trobareu a l’enllaç Una comida que se hace esperar.Ho podreu fer fins divendres dia 17 d’abril, inclòs. Per fer la segona part d’aquesta activitat haureu d’escriure les respostes en un full o en un document de Google i guardar-les fins dilluns 20 d’abril, no ens l’enviareu.

QUÈ PODRÍEM MENJAR SI……?

Fa molts dies que estem confinats i cremem menys energia, així que potser necessitaríem fer una alimentació que ens ajudés a no acumular gaires greixos. Quina dieta proposaríeu per una setmana de dilluns a diumenge?

La podreu enviar per correu electrònic a la vostra tutora o tutors fins divendres 17 d’abril, inclòs.

PENSA I ESBRINA!

Llegiu, penseu i contesteu les activitats que trobareu en aquest enllaç Activitat 1-4. Haureu d’escriure les respostes en un full o en un document de Google i guardar-les fins dilluns 20 d’abril, aquesta vegada us demanem que no les envieu, tampoc.

Bé, ja s’han acabat les propostes per aquesta setmana!!!  Ah! I no us oblideu de jugar i de passar-ho tan bé com pugueu amb les persones que tingueu a la vora. Recordeu que ens hem de cuidar molt, igual que a les persones que tinguem a prop, ja ho sabeu! Volem que passeu uns bons dies, encara que siguin de confinament!!!

Fins aviat!