Creació d’un tríptic

Al llarg de tota la setmana i seguint la temàtica de la Setmana Cultural, els alumnes de 6è han estat creant un tríptic relacionat amb el país del joc que dona nom a la seva classe:

• 6è A – Indonèsia
    • 6è B – Nepal i Japó
    • 6è C – Tailàndia

En aquesta tasca, els i les alumnes havien de fer una recerca d’informació d’aquests països per tal de conèixe’ls i saber-ne una mica més (situació geogràfica, nombre d’habitants, extensió, idioma, cultura, etc.), així com buscar diferents sortides/excursions a fer de diferent caire com ara: una per la seva capital, una sortida a la naturalesa i una d’altra a un monument important. Havien de sintetitzar aquesta informació aconseguida per tal d’encabir-la en el format adequat i que a la vegada hi poguessin posar imatges.

El resultat ha estat el següent, com podeu veure els treballs han estat en parelles o grups de 3 i han aconseguit realitzar unes tasques molt completes!