ÚLTIM DIA DE CURS

Avui és l’últim dia d’escola del curs 2020/21. Ens hem pogut acomiadar dels alumnes que aquest curs han fet 6è. Un comiat que en molts moments no sabíem si es podria fer o no degut a la pandèmia que ens ha acompanyat durant tot el curs.

Cada grup bombolla ha preparat un comiat molt especial pels alumnes més grans de l’escola i l’hem pogut gaudir tots junts al pati. També els alumnes de sisè ens han dedicat un ball, on ens han fet participar a tots, i unes paraules molt emotives de tot el seu pas per l’escola.

Aquest comiat també ha sigut molt especial perquè hem acomiadat a la Roser, una mestra que aquest curs és jubila després de molts anys a la nostra escola.

Per tots els/les alumnes que marxeu de l’escola i per la Roser, gaudiu d’aquesta nova etapa que us acompanyarà lluny de la Flama. No us diem adéu, us diem fins aviat, doncs us trobarem a faltar a tots/es. Una abraçada des del cor!

Cliqueu sobre la fotografia per veure el recull extens de fotografies del dia d’avui.