SANT JORDI

Avui celebrem Sant Jordi a l’escola. Els actes han començat amb la celebració del certamen literari per part dels alumnes de cicle mitjà i superior, la representació de la llegenda de Sant Jordi de les mestres d’educació infantil i una gimcana literària al bosquet de l’alumnat de cicle inicial.

Hem pogut viure una entrega de premis molt bonica amb la presència de mestres que ja no són a l’escola i que han fet de jurat d’aquest certamen. Els textos guanyadors han estat llegits pel jurat i pels nens i nenes guanyadors del certamen de lectura en veu alta.

La nostra enhorabona a tot l’alumnat per la seva participació en el certamen i molt especialment a l’Ona V., el Yarin D., la Maria V., la Laura B., la Irina T., l’Arlet P., l’Arnau S., l’Aina G., la Sara F., la Júlia M., la Gina R., el Gil S., l’Oriol P., la Jana O., l’Arnau D., el Joan P., la Gina R., el Roger R., el Bernat F.

El certamen ha culminat amb el ball d’una sardana de germanor.

Al llarg de la setmana podrem visitar la parada dels llibrets que ha elaborat tot l’alumnat de l’escola! Els nens i nenes de primària han treballat per grups diferents tipologies textuals, que han anat plasmant en aquests llibrets i en alguns vídeos (en el cas de 5è). L’alumnat d’educació d’infantil han preparat un conte tots junts. Aquests llibrets i el conte estaran exposats a l’entrada de l’escola i tot l’alumnat podrà veure els dels seus companys/es.

Al llarg del dia d’avui també podem gaudir de la lectura d’uns llibres nous que hem comprat per la biblioteca de l’aula.

Estem gaudint de la festa! Visca Sant Jordi!

Cliqueu l’enllaç per veure fotografies de la celebració del certamen literari