RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies de l’escola,

Derivat de la situació generada per la pandèmia es va posposar la renovació dels Consells Escolars. Per aquest motiu i un cop transcorreguts tres anys, us informem que s’ha publicat al DOGC la Resolució EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari  i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre:  el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes…

Els membres són elegits per un període de quatre anys.

En aquestes eleccions es renoven els següents membres per a cada sector:

SECTOR PARES: 3 membres

SECTOR MESTRES: 4 membres

SECTOR DEL PERSONAL D’ATENCIÓ  EDUCATIVA: 1 membre

Formen part del cens els pares, mares, tutors i tutores legals, els fills o filles dels quals estan matriculats al nostre centre en el moment de la convocatòria. Totes les persones inscrites al cens són electors i elegibles i poden presentar la seva candidatura per a formar part del Consell Escolar.

El model d’instància per a presentar la candidatura el podreu trobar a la pàgina web de l’escola (agora.xtec.cat/ceip flama) al MENÚ-CURS 21/22- RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR o sol·licitar-la telefònicament al despatx de direcció.

Animem a tota la Comunitat Educativa que presenti la seva candidatura i que participi del procés electoral. De tots depèn l’educació i la formació dels vostres fills/es, per això volem remarcar l’enorme importància que té la vostra participació en la tasca de millorar-la.

Les principals dates a tenir en compte són les següents:

• Inici del procés: a partir del dia 2 de novembre de 2021.
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 11 de novembre de 2021.
  • Votacions: entre els dies 22 i 26 de novembre, ambdós inclosos.
  • Constitució del Consell Escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 20 de desembre de 2021.

Totes les informacions del procés així com la normativa d’aquesta convocatòria estan penjades a la web del centre MENÚ-CURS 21/22 a l’apartat Renovació del Consell Escolar, i a la cartellera del vestíbul de l’escola.