PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Ha arribat l’hora d’escolaritzar els infants que durant el 2021 fan els 3 anys. Per poder-ho fer, les famílies heu de realitzar el procés de preinscripció, que enguany es farà de forma telemàtica.
El primer pas que contempla aquest procés és la tria del centre educatiu on voleu escolarizar el/la vostre fill/a. Per facilitar aquesta tria el Departament d’Educació ofereix la possibilitat de fer una visita als diferents centres. En aquesta mateixa pàgina podeu trobar informació sobre la jornada de portes obertes que es farà a l’escola.
Derivat de l’excepcionalitat marcada per l’actual pandèmia i que no es pot fer una jornada de portes obertes amb normalitat, us oferim a continuació tota la informació de la nostra escola i un vídeo amb un recull fotogràfic i explicatiu.
Cliqueu sobre cada una de les fotografíes per veure tota la informació:

A continuació podeu visualitzar el vídeo. Cliqueu sobre la fotografía: