MONOGRÀFIC: PORTES DE LA CLASSE

Com ja sabeu aquest any el nom del monogràfic de l’escola és FLAMA JOCS. Alguna de les activitats que fem relacionades amb el monogràfic es treballar-ne el seu contingut, fer un mural que ens acompanya a l’entrada de l’escola durant tot el curs, treballar el nom de la classe, celebrar el monogràfic durant la setmana cultural….

A hores d’ara, i relacionat amb el monogràfic, els/les alumnes han acabat de posar el nom de la seva classe a la porta, que els identifica com a alumnes que pertanyen a aquell grup estable. Veureu que a part del nom també han decorat la porta.

La imatge que ens acompanya és la del mural del vestíbul de l’entrada. En aquest mural hi ha representats tots els noms dels jocs de cada classe amb els nens i nenes jugant-hi. Si cliqueu damunt la imatge podreu veure les fotografies de les portes de les aules, que ja us hem anat avançant aquests dies per instagram.