JA HA ARRIBAT L’AUXILIAR DE CONVERSA DEL MEC

Benvolgudes famílies i nens i nenes,

aquest curs tindrem dues auxiliars de conversa que ens acompanyaran fins a finals de curs.

Com que la nostra escola  té el certificat d’Innovació Plurilingüe del Departament d’Educació, enguany hem estat una de les poques escoles seleccionades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEC) per a atorgar-nos una auxiliar de conversa (11 hores).

Avui mateix s’ha incorporat! Es diu Emilia i ve de Londres, tot i que és nascuda a Polònia. Ha saludat a tots els alumnes de l’escola que l’han rebut amb moltes ganes.

Si cliqueu damunt de la fotografia podreu conèixer-la una mica més amb la seva presentació:

Respecte a l’altra auxiliar, que podrà viure amb famílies d’acollida, restem a l’espera de que pugui arribar. Tan aviat tinguem notícies us en informarem.