FI DE CURS 2021/2022

Quin dia més especial avui! Sembla que no pugui ser però després de molts mesos intensos i d’un curs ple d’emocions, avui hem celebrat el fi de curs tots junts al pati.

Sempre és especial un dia com el d’avui perquè a part d’acabar un altre curs acomiadem els i les alumnes que ens han acompanyat de P3 fins a sisè. Uns nens i nenes que hem vist créixer, i que mentre s’han anat fent grans han après moltes i moltes coses a l’escola.

El dia d’avui ha tingut moltes sorpreses: cançons, balls, dedicatòries i frases emotives…,  que petits i grans hem pogut compartir i gaudir.

Aquest fi de curs també ha sigut especial perquè hem celebrat tots junts la jubilació de la Montse, la mestra d’educació física. Quina sort que hem tingut de poder compartir amb ella tants i tants anys a la Flama.

Ara ens resta un estiu per davant ple d’activitats, excursions, estades a la piscina, a la platja, a la muntanya o estades amb la família… I els més grans de l’escola, no us oblideu que heu d’anar preparant les coses per anar a l’insti!

Molta sort, felicitat i salut per tots!

Cliqueu la fotografia per veure un recull de fotografies del dia d’avui