CERTIFICACIÓ D’INNOVACIÓ EDUCATIVA GEP.

Durant tres cursos l’escola ha participat en un programa d’Innovació Pedagògica, el Programa GEP.
Lligat al Projecte de Direcció de l’actual Directora del centre, l’escola es va incorporar durant el curs 2017/18 al Projecte GEP (Grup Experimental per al Plurilingüisme), amb la intenció que l’Escola Flama esdevingués una escola catalana plurilingüe, amb l’objectiu de millorar la competència lingüística i comunicativa de l’alumnat a partir d’un model d’ensenyament plurilingüe propi del Sistema Educatiu a Catalunya.
Un cop finalizat el programa, ens plau comunicar-vos que després de la valoració positiva de la memòria entregada, l’Escola Flama, com a centre educatiu ha obtingut el certificat d’innovació pedagògica així com el grup impulsor i les mestres que han participat en aquest projecte i han procurat que fós una realitat durant aquests tres cursos.
Amb aquest programa s’ha millorat la competència comunicativa de l’alumnat en llengua estrangera, s’ha fomentat el treball cooperatiu i per projectes, l’alumnat ha adquirit estratègies per a l’aprenentatge autònom, s’han incorporat a la docència estratègies AICLE, s’han ofert matèries no lingüístiques en llengua estrangera (tallers, medi natural…) i s’han intercanviat experiències amb altres centres. Ha representar l’inici de la implementació del treball plurilingüe a l’escola que ja resta implementat com a metodologia del centre.