CELEBRACIÓ 50+1 ANYS ESCOLA FLAMA

Aquest any celebrem els 50 anys de la FLAMA. De fet , havia de ser l’any passat però degut a la pandèmia, no es va poder fer.

Per aquest motiu estem preparant diferents activitats i esdeveniments dels que més endavant, us n’anirem informant. També s’està elaborant un llibre amb la col·laboració de pares, mestres, i alumnes que han passat per l’escola des de la seva fundació. La Flama va ser tot un referent i amb el llibre, en volem fer memòria. Parlarà dels inicis de l’escola (principis dels 70’s) la lluita a contracorrent del què hi havia establert, apostant per una escola activa, catalana, inclusiva i democràtica. Passant per un llarg i dificultós camí per esdevenir escola pública. Adaptant-se als temps i a les noves necessitats de l’escola… tenint en compte sempre l’essència i la personalitat amb què va ser concebuda.

Aquí teniu la quasi definitiva portada del llibre.